Very Interesting!!

Very Interesting!!
Pinaki Bhattacharya

Very Interesting!!

He is a medical doctor at Dhaka’s premier medical facility of Bangabandhu Shekh Mujib Medical University. He used to be with Chhatro League when was student at Dinajpur Medical College. I never knew him before. This doctor is openly issuing a death threat against me on #Facebook. He is seeking help from others to get me in their custody and then killed in so-called #Crossfire.

I am going to send the screenshot of this threat to all human rights groups. This serves as a classic evidence that even some pro-government doctors in #Bangladesh have ganged up with the notorious practice of extrajudicial killings.

This death threat will remain on record in and out of the country. I am sure, those issuing such death threats will be brought to justice on time in Bangladesh.

 

ভেরি ইন্টারেস্টিং!!

ভদ্রলোক ডাক্তার, বিএসএমএমইউ এ কাজ করেন। দিনাজপুর মেডিক্যাল কলেজ থেকে পাশ করা। ছাত্রলীগ করতেন। আমি তাকে কস্মিনকালেও চিনতাম না। এমন কীর্তিমান ছাত্রলীগকে চেনার কথাও নয়।

কিন্তু তাদের আলাপ দেখুন। তারা প্রকাশ্যেই আমাকে ক্রসফায়ারে দেয়ার কথা বলছে এমনকি তাদের হাতে তুলে দেয়ার কথা বলছে যেন আমাকে তারাই মেরে ফেলতে পারে। কী ভয়ানক।

এই স্ক্রিনশট আমি সকল মানবাধিকার সংগঠনের কাছে পাঠাবো। বাংলাদেশে সরকার সমর্থকেরা এমনকি চিকিৎসকেরাও এক্সট্রা জুডিশিয়াল কিলিং এর সাথে যুক্ত তার প্রকাশ্য প্রমাণ আমাদের হাতে এলো।

এইসবের রেকর্ড থাকবে। শুধু দেশে নয় দেশের বাইরেও। আমি নিশ্চিত, যথাসময়ে এদের কৃত অপরাধের বিচার এবং শাস্তি হবে এই বাংলাদেশেই।

Print Friendly, PDF & Email
  • 2.1K
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    2.1K
    Shares

Leave a Comment